<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar/13425840478855143?origin\x3dhttp://pleasebemygumball-love.blogspot.com', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
▲nna : You can expect nothing from me.

A♥ L♥ S♥ M♥ B♥ W♥
Alif Aifa Albasra Anisah Artini Asmah Dora Eeka Eiman Emmi Feefee Haja Haza Halim Isha Khairunisa Khairunisa Meimei Mel Nana Norlya Ruquiyah Shayfee Syefqa Tyytee Twogigi





P.S: I left my memories behind, ♥.
04 June 2009

9:55 PM
Plain tired

I penat lah, I ngantuk, I mabuk.
plus the weather is always hot !

Siape kate kalau holidays mesti free, mesti selalu update blog ? I penat, I ngantuk I mabuk. I nak rest, tu aje yang I nak. Nothing more, nothing less. You tau lah, badan I dah aching okay. Tag yang Laila suruh I buat, nanti ah bila bila, I penat lah. I cuma layan I punye M aje, hee hee hee.


I rindu Wonder wildz.
I rindu Little Trumpet Boi ♥
I rindu Lya dan gang gang nya seperti,
Asmah, Kin, Ruqi, Ammar & yang lain lain.
Twogigi boring.


I cuma nak keluar dengan you all, no one else okay. Cuma you all. Eeka, kalau you nak insert nama you dekat line yang ke enam, sila kan, I tak marah.

P.S: I lebih rindu topi biru you, specs guess you, and BAG you daripada ehm ehm ehm.
P.P.S: You nampak gambar di kanan tu, I ketawa riang sey ! Kerana rambut you yang tu dengan rambut you semalam ! Haha haha haha. Perbezaan ketara nampak trumpet boi ! (6) Takpe lah, you comel lah kay, chill ah.


ALAH, FAVOURITE I SEY INSIDE JOKE ! ♥